Zoho Desk içindeki Topluluk merkezi hala müşterilerinize diğer kanallar üzerinden hizmet ederken işinizde güçlü bir topluluk oluşturmanızı sağlar.
Müşterileriniz topluluğunuza 4 içerik türü gönderebilir. Bunlar Fikirler, Sorular, Sorunlar ve Tartışmalardır. Bu sunucuların her biri belirli bir amaca hizmet eder.
Müşterilerinizin sizinle tartışacağı şeyler olduğunda, topluluğunuza bir tartışma gönderebilirler. Tartışma ve işbirliği yapmanın mükemmel bir yoludur.
Müşterileriniz topluluk merkezinizde işiniz hakkında size özel sorular sorabilir. Bu soruları oradan yanıtlayabilir ve saygılarını kazanabilirsiniz. Ayrıca soruları 'yanıtlandı' olarak işaretleyebilir ve topluluğunuzu düzenli tutabilirsiniz.
Sorunlar, müşterilerinizin işinizle etkileşime girdiklerinde karşılaştıkları sorunlardır. Karşılaştıkları tam sorunu/sorunları açıklayabilir ve size işlem yapılabilir anlayışlar kazandırabilirler. 'Sorunu' bir destek biletine dönüştürebilir ve hatta müşterileri durumuyla ilgili sürekli güncel tutabilirsiniz.
Müşterilerden gelen fikirler genellikle işiniz için yeni yönleri beraberinde getirir. Topluluğunuzda fikirlerini paylaşmalarına izin verin. Diğer müşterilerin fikirleri oylamasını ve topluluğunuzda gerçek demokrasi olmasını sağlayın.
Topluluğunuzu nasıl ayarlayacağınız hakkında daha fazla bilgi için, bu sayfayı kullanıma alabilirsiniz.